18 Aralık 2013 Çarşamba

Neden Kedileri (Bazı) İnsanlara Tercih Ediyorum?

Ülkemizin rüşvet skandallarıyla, türlü siyasi oyunlarla çalkalandığı bugünlerde, kedileri bazı insanlardan gerçekten daha çok sevdiğime karar verdim. Sosyal medyada rastladığım bir karikatürün bunu muhteşem bir şekilde özetlediğini görünce de dayanamadım ve paylaşmaya karar verdim. Yalnız olmadığımı bilmek güzel:) Kedileri çok sevsem de, eşimin protestosu yüzünden kedi sahibi değilim. Aslında kendisi de hayvanları çok sevmesine ve sokaktaki tüm kediler peşine takılmasına rağmen, evde beslemek istemiyor. Saygı duyuyorum, ama bu kedileri hastalık derecesinde sevmeme engel değil:) 

Gelelim nedenlerine... Aşağıdaki konuşma balonlarını sırayla çevirmem gerekirse:

Artık evlenmen gerek. Neredeyse 30 yaşındasın. (Neyse, çok şükür ki bu etabı başarıyla geçtim:) Artı 1.
Alınma ama, yalnızca koşarak forma giremezsin. (Liposuction da mı yaptırmam gerekiyor?!) Koşmayıp yürümeyi tercih ettiğim için, Eksi 2.
Ben senin yaşındayken doktora derecemi almıştım bile... (Üzgünüm Leyla, ama hiç böyle bir niyetim yok.) Eksi 1.
Artık çocuk yapman gerek. (Ek yorum: Hani yaş kemale eriyor ya hafiften, ondan diyorum. Sonra üzülme diye.) Şimdilik bu da Eksi 1.


Eğer matematiğim beni yanıltmıyorsa, sonuç Eksi 3 yapıyor. Vay benim halime! Ne çektim beee:)))

Tüm bu dost tavsiyelerinin altında da, masum ve tüm gayesi havadaki sineği takip etmek olan gri bir kedicik sadece "Miyav" diyor...

30 yaşından önce evlenen, koşarak forma giren, doktora yapan / yapmış ve çocuk sahibi olan canım arkadaşlarım sakın alınmasınlar. Hepinizi çok seviyorum. Ama kabul edin, komik değil mi?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder